Wednesday, June 19, 2019

Όχι στον καπιταλιστικό ρεβιζιονισμό. Η επίθεση στο κίνητρο του κέρδους δεν θα περάσει


Συντάκτης: Γιάννης Δαμέλλος
Είμαι συγκλονισμένος. Μόλις τέλειωσε η συνέντευξη του αρχηγού στο Star και δεν ξέρω αν άκουσα καλά. Η Μάρα, σύζυγος του Θοδωρή που κατεβαίνει υποψήφιος βουλευτής με το κόμμα, ρώτησε τον πρόεδρο αν θα δώσει τα επιδόματα και της απάντησε καταφατικά. Καλά, πού πάει αυτός ο κόσμος; Πρώτα πήρε πίσω τις απολύσεις στο Δημόσιο, μετά είπε ότι θα διατηρήσει το χαμηλότερο μισθό στα 750 Ευρώ και τώρα με απειλεί με επιδόματα; Είμαι εγώ λάθος ή μέχρι τις εκλογές το κόμμα θα απορρίψει και το κίνητρο του κέρδους; Αν γίνει κάτι τέτοιο, εγώ φεύγω και θα φτιάξω μια φράξια που να μην αναγνωρίζει όλους αυτούς τους μεταρρυθμιστές ρεβιζιονιστές και θα αφιερωθεί στο αγνό πατροπαράδοτο καπιταλισμό...



Ποια είναι η πραγματικότητα λοιπόν; Ή είμαστε δεξιοί ή δεν είμαστε... αν πρόκειται να κατρακυλίσουμε στο επίπεδο των κομμουνιστών, που υπόσχονται λαγούς με πετραχείλια και μπόνους με κοχύλια κάθε 4 χρόνια, φεύγω και πάω πίσω στο χωριό, να βρίζω και να μ' ακούει μονάχ' ο ενομοτάρχης, γαμώ την κοινωνία μου.

Αλλά ξέρω γιατί η πραγματικότητα είναι όπως είναι. Αυτό το ανήλικο, ο αρχηγός μας, έχει μαζέψει στο κόμμα ένα κάρο δημοσιογράφους. Αυτοί είναι περισσότεροι κι από τις προγραμματικές δηλώσεις του, μολονότι αυτό μου φαίνεται θετικό αν σκεφτεί κανείς τί υπόσχεται στην πλέμπα...
Όμως! Δε μιλάμε για έναν ή δύο , μιλάμε για είκοσι οκτώ υποψήφιους δημοσιογράφους στα ψηφοδέλτια της Ν.Δ. 

Και μιλάμε για έναν κι έναν, Μπογδάνος, Μπάμπης (ο γνωστός και ως Παπαδημητρίου), Κεδίκογλου, Βούλτεψη, Λοβέρδος (το κρέας όχι ο άλλος), και οι ποταμίσοι ρεβιζιονιστές του Παρισιού, βλ. Ψαριανός (γνωστός και ως "παραπόταμος με τζιπ"), Αμυράς & Τσιόδρας ... του Κουτρούλη ο γάμος και το κακό συναπάντημα! Και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Και λοιπόν, επειδή εξετέθησαν επί χρόνια να προπαγανδίζουν υπέρ του κόμματος, πρέπει να τους βάλουμε και πάνω από το κεφάλι μας; Αμα πιάσεις το Μπάμπη και του μιλήσεις για "Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια" θα βγάλει Σπυράκη.

Είμαι σίγουρος ότι αυτοί του είπανε του Κούλη να δει τη μπλόφα του ακατανόμαστου και να ρίξει κι άλλες υποσχέσεις στο παιχνίδι. Κι αυτός εκάθεται και τους ακούει. Μου θυμίζει τον Μακρόν, τον κοντοπίθαρο, την καρακομπλέξω που πήγε σε έναν ευρωπαικό θεσμό και έβριζε τον καπιταλισμό και το τραπεζικό σύστημα. Όπα, ρε μεγάλε. Τόσα χρόνια σε ταίζω και συ κατουράς εκεί που τρως; Δεν ξέρω ρε παιδιά. Αλλά άμα συνεχιστεί αυτή η διολίσθηση προς τον κομμουνισμό και τη σοσιαλδημοκρατία, θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά αν θα ψηφίσω καλοκαιριάτικα... 

No comments:

Post a Comment